سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد| ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس
سرخط خبرها

عقب نشینی مددی بعد از اعتراض هواداران استقلال| شکایت از وریا غفوری تکذیب شد

  • کد خبر: ۵۸۱۴۵
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
عقب نشینی مددی بعد از اعتراض هواداران استقلال| شکایت از وریا غفوری تکذیب شد
احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال هرگونه شکایت از وریا غفوری را تکذیب کرد. این اظهارات بعد از تجمع هواداران این باشگاه قابل توجه است.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اینکه اغلب رسانه‌ها نوشته‌اند که باشگاه استقلال از وریا غفوری شکایت کرده می‌گوید:« این نکته را باید عرض کنم که باشگاه موظف است پاسخ نامه نهادها و ارکان قضایی و نظارتی را بدهد. این یک رویه عمومی برای کلیه باشگاه‌هاست. از سوی کمیته اخلاق نامه‌ای در خصوص وریا آمده بود و از ما توضیحاتی خواسته بودند و ما هم توضیحاتی را ارائه دادیم. اصلا چیزی به اسم شکایت اینجا مطرح نیست. باشگاه استقلال حامی کلیه بازیکنان خود است. شایعه شکایت ما از وریا هم ساخته پرداخته اذهان بیمار است و باید هواداران استقلال در این قضایا باهوش باشند و در زمین حاشیه‌سازان بازی نکنند.»

مددی درباره جلسه با فکری هم این توضیحات را ارائه کرد: «آقای فکری به باشگاه آمدند و با یکدیگر جلسه بسیارمفیدی داشتیم. متاسفانه برخی حاشیه‌سازان می‌خواهند هر طوری شود استقلال را در حاشیه بیاندازند و این در حالی است که تمام قد از ایشان حمایت می‌کنیم و از هواداران هم می‌خواهم ملعبه دست بدخواهان نشوند. در جلسه با آقای فکری با یکدیگر تبادل نظر در خصوص مسائل مختلف کردیم و نتایج این جلسه را قطعا در روند تیم مشاهده خواهید کرد.» مددی درباره پرداختی به بازیکنان نیز اطلاعات دیگری می‌دهد: «ما به همه بازیکنان از ۱۲ الی ۶۷ درصد قراردادشان را پرداخت کرده‌ایم. این را هم در نظر بگیرید که رقم برخی قرارداد‌ها رشد قابل توجهی داشته در حالی که درآمد‌های باشگاه تا این حد افزایش نداشته است. از طرفی تنها چند بازیکن استقلال از فصل گذشته طلب دارند که به زودی به آن‌ها هم پرداختی خواهیم داشت.»
 
مدیرعامل استقلال ابراز امیدواری می‌کند که مشکل بودیمیر هم برطرف شود. او گفت: «پنجره نقل و انتقالات نیم فصل از ۲ اسفند است و هواداران به هیچ وجه نگران نباشند. در جلسه هیات مدیره درباره نحوه تهیه و پرداخت پول بودورف تصمیمات خوبی گرفته شد و قطعا استقلال در نیم فصل بدون مشکل بازیکنان مد نظر کادرفنی را جذب می‌کند.» مددی از سیاست‌های باشگاه درمقابل بازیکنان هم این گونه دفاع کرد: «اول اینکه در هیچ دوره‌ای به بازیکنان بعد از تمرین ناهار داده نمی‌شد و در دوره مدیریت فعلی این اتفاق رخ داده است. دوم اینکه نوع غذا همواره با نظر پزشک تیم انتخاب می‌شود. سوم اینکه ما اگر بنای صرفه جویی در مسائل مالی را داشتیم، تیم را یک روز زودتر به مسجد سلیمان نمی‌فرستادیم.  اما در خصوص زمین تمرین هم باید بگویم ما سه زمین و دو سالن در اختیار داریم. زمین تهرانسر هم از ۵ اسفند دوباره در اختیار ما قرار می‌گیرد.»
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->